Продавець Ford Service - інтернет-магазин Форд, СТО Форд Сервіс розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
141 відгук

На данний момент обробити Ваше замовлення або повідомлення немає можливості, оскільки за графіком работи зараз не рабочий час або вихіжний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Интернет-магазин новых и б/у запчастей Форд после 2000 г., СТО Форд Сервис Киев, Разборка Форд.
+380 (96) 263-33-00
+380 (63) 345-90-66
+380 (98) 550-43-00

Що потрібно знати про "роботах" РКПП Durashift-EST

 

 

 

 

 

 

 

 

 


   

 

 


 

 

 

 

 Що таке «робот» і що потрібно про нього знати!

       прості відповіді на важливі питання. 

Яке масло заливати в коробку «робот»? «Ford Durashift EST»

Для правильної, нормальної і довговічної роботи роботизованої РКПП в умовах наших доріг, пробок, жорсткого клімату – рекомендується заливати напівсинтетичні масла з в'язкістю 75W-90.
Це всесезонне напівсинтетичне трансмісійне масло для змащування трансмісій легкових автомобілів.
Перевіреними виробниками таких масел, які витримують специфікацію оригінального трансмісійного масла для РКПП Ford – WSD - М2С200 - C, є олії:

  • Ford
  • Motorcraft
  • COMMA
  • Kroon Oil
  • Castrol
  • Aral





Інтервал заміни масла в коробці «робот» може проводитися разом із заміною зчеплення або на пробігу від 150 тис. км.

«Робот» ― як їздити по пробках і як стояти?

Це дуже важливо знати! Так як РКПП ― не є коробкою автомат, і у неї є диск зчеплення , який при тривалій пробці може перегрітися, і КПП стане в аварійний режим! Простими словами – машина не рушить з місця, поки диск зчеплення не охолоне! Тому, при тривалому простої переводите ручку КПП у режим (N) – нейтральне положення передач, а при невеликих маневрах не бійтеся перевести ручку КПП у режим (М) – ручного перемикання передач.Пересуваючись на 1 передачу, не бійтеся крутити мотор до 3000-5000 об/хв.

При тривалих зупинках, таких як: переїзд, довгі світлофори, пробки, або ж в очікуванні пасажира і т. д., обов'язково! Ставте ручку КПП (N) ― нейтральне положення.
Дотримуючись ці прості правила експлуатації «робота» Ви:

  • менш перегреваете зчеплення
  • збільшує термін служби самого зчеплення і виконавця, блоку ТСМ
  • економите свої нерви і гроші

Коли міняти зчеплення на «роботі»?

Коробка «робот» Durashift EST при правильній експлуатації береже зчеплення, маховик і вижимний підшипник. Але так як більшість водіїв не знають або нехтують простими правилами експлуатації «робота» знос зчеплення спостерігається від 100-180 тис. км. залежно від характеру пересування і манери керування – по міських пробках або по жвавій заміській трасі, плавне розмірна їзда або швидкий і жвавий розгін з такою ж різкою зупинкою.

Що таке адаптація "робота"?

Адаптація – навчання робота ― це складний поетапний процес, при якому електроніка машини заново вчиться правильно і коректно їздити. Вивчає крутний момент двигуна, навчається перемикати передачі, вичавлювати зчеплення і плавно рушати з місця.
Адаптації виконується за допомогою дилерського сканера «FORD VCM ― ROTUNDA»
Навчання проходить 3 етапи:

  • гідравлічна прокачування зчеплення (видалення повітря з системи), налаштування модуля ТСМ.
    На цьому етапі змінюється і відповідно доливається нова гальмівна рідина.
  • навчання сервомоторів, на цьому етапі дилерський сканер навчає "робот" перемикати передачі, з першої на другу, з другої на третю і т. д...
  • і на третьому етапі адаптації, діагностичний сканер змушує "дружити" зчеплення, модуль ТСМ, з сервомоторами, які відповідають за перемикання передач.
    Ну і в самому кінці цього процесу машина намагається рушити, плавно підводить зчеплення, включаються передачі...

Коли і в яких випадках потрібно робити адаптацію?

Адаптацію потрібно проводити в декількох випадках:

  • після ТО «робота»
  • після заміни зчеплення
  • після завоздушивания гідравлічної системи
  • після ДТП, тільки за умови, якщо були пошкоджені виконавець або сервомотори.
    Для оптимальної та правильної роботи "робота" в наших кліматичних умовах, заміну гальмівної рідини необхідно виконувати кожні 30-40 т. км або раз на рік.

Можна буксирувати «робот» або «роботом» когось буксирувати!

В обох випадках можна спокійно сказати – ТАК!
Але!, у разі, коли машина зламалася і коробка (РКПВ) залишилася на передачу – то краще скористатися евакуатором! А коли Вам потрібно просто відбуксирувати, штовхнути, тягнути «робот», то коробка (РКПВ) повинна стояти або її потрібно перевести в нейтральну передачу (N)!
Ну а якщо Ви на «роботі» буксіруете інший автомобіль то краще здійснювати буксирування в режимі (М) ― механічному режимі, самостійно контролюючи обороти двигуна і перемикання передач тоді коли це потрібно, а не коли це робить електроніка, вона ж не розуміє що ви кого-то тягніть за собою.

Характерні коди помилок при несправності коробки «робот»

  • помилка P0810 (датчик положення зчеплення)
  • помилка p0919 (помилка з управління положенням механізму перемикання)
  • помилка p0949 (адаптація до кінця не пройдена)

Ми з задоволенням відповімо на всі ваші запитання і з гарантією відремонтуємо Ваш Ford!
телефон для консультацій та сервісу: -093 -606 -59 -96 Максим

 

Ми про FORD знаємо все!

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner