Продавець Ford Service - интернет-магазин Форд, СТО Форд Сервис, разборка Форд розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
136 відгуків

Сейчас обработать Ваш заказ и сообщение не возможно, поскольку по графику работы не рабочее время или выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Интернет-магазин новых и б/у запчастей Форд после 2000 г., СТО Форд Сервис Киев, Разборка Форд.
+380 (96) 263-33-00
+380 (63) 345-90-66
+380 (98) 550-43-00

Що потрібно знати про "роботах" РКПП Durashift-EST

 

 

 

 

 

 

 

 

 


   

 

 


 

 

 

 

 Що таке «робот» і що потрібно про нього знати!

       прості відповіді на важливі питання. 

Яке масло заливати в коробку «робот»? «Ford Durashift EST»

Для правильної, нормальної і довговічної роботи роботизованої РКПП в умовах наших доріг, пробок, жорсткого клімату – рекомендується заливати напівсинтетичні масла з в'язкістю 75W-90.
Це всесезонне напівсинтетичне трансмісійне масло для змащування трансмісій легкових автомобілів.
Перевіреними виробниками таких масел, які витримують специфікацію оригінального трансмісійного масла для РКПП Ford – WSD - М2С200 - C, є олії:

  • Ford
  • Motorcraft
  • COMMA
  • Kroon Oil
  • Castrol
  • Aral





Інтервал заміни масла в коробці «робот» може проводитися разом із заміною зчеплення або на пробігу від 150 тис. км.

«Робот» ― як їздити по пробках і як стояти?

Це дуже важливо знати! Так як РКПП ― не є коробкою автомат, і у неї є диск зчеплення , який при тривалій пробці може перегрітися, і КПП стане в аварійний режим! Простими словами – машина не рушить з місця, поки диск зчеплення не охолоне! Тому, при тривалому простої переводите ручку КПП у режим (N) – нейтральне положення передач, а при невеликих маневрах не бійтеся перевести ручку КПП у режим (М) – ручного перемикання передач.Пересуваючись на 1 передачу, не бійтеся крутити мотор до 3000-5000 об/хв.

При тривалих зупинках, таких як: переїзд, довгі світлофори, пробки, або ж в очікуванні пасажира і т. д., обов'язково! Ставте ручку КПП (N) ― нейтральне положення.
Дотримуючись ці прості правила експлуатації «робота» Ви:

  • менш перегреваете зчеплення
  • збільшує термін служби самого зчеплення і виконавця, блоку ТСМ
  • економите свої нерви і гроші

Коли міняти зчеплення на «роботі»?

Коробка «робот» Durashift EST при правильній експлуатації береже зчеплення, маховик і вижимний підшипник. Але так як більшість водіїв не знають або нехтують простими правилами експлуатації «робота» знос зчеплення спостерігається від 100-180 тис. км. залежно від характеру пересування і манери керування – по міських пробках або по жвавій заміській трасі, плавне розмірна їзда або швидкий і жвавий розгін з такою ж різкою зупинкою.

Що таке адаптація "робота"?

Адаптація – навчання робота ― це складний поетапний процес, при якому електроніка машини заново вчиться правильно і коректно їздити. Вивчає крутний момент двигуна, навчається перемикати передачі, вичавлювати зчеплення і плавно рушати з місця.
Адаптації виконується за допомогою дилерського сканера «FORD VCM ― ROTUNDA»
Навчання проходить 3 етапи:

  • гідравлічна прокачування зчеплення (видалення повітря з системи), налаштування модуля ТСМ.
    На цьому етапі змінюється і відповідно доливається нова гальмівна рідина.
  • навчання сервомоторів, на цьому етапі дилерський сканер навчає "робот" перемикати передачі, з першої на другу, з другої на третю і т. д...
  • і на третьому етапі адаптації, діагностичний сканер змушує "дружити" зчеплення, модуль ТСМ, з сервомоторами, які відповідають за перемикання передач.
    Ну і в самому кінці цього процесу машина намагається рушити, плавно підводить зчеплення, включаються передачі...

Коли і в яких випадках потрібно робити адаптацію?

Адаптацію потрібно проводити в декількох випадках:

  • після ТО «робота»
  • після заміни зчеплення
  • після завоздушивания гідравлічної системи
  • після ДТП, тільки за умови, якщо були пошкоджені виконавець або сервомотори.
    Для оптимальної та правильної роботи "робота" в наших кліматичних умовах, заміну гальмівної рідини необхідно виконувати кожні 30-40 т. км або раз на рік.

Можна буксирувати «робот» або «роботом» когось буксирувати!

В обох випадках можна спокійно сказати – ТАК!
Але!, у разі, коли машина зламалася і коробка (РКПВ) залишилася на передачу – то краще скористатися евакуатором! А коли Вам потрібно просто відбуксирувати, штовхнути, тягнути «робот», то коробка (РКПВ) повинна стояти або її потрібно перевести в нейтральну передачу (N)!
Ну а якщо Ви на «роботі» буксіруете інший автомобіль то краще здійснювати буксирування в режимі (М) ― механічному режимі, самостійно контролюючи обороти двигуна і перемикання передач тоді коли це потрібно, а не коли це робить електроніка, вона ж не розуміє що ви кого-то тягніть за собою.

Характерні коди помилок при несправності коробки «робот»

  • помилка P0810 (датчик положення зчеплення)
  • помилка p0919 (помилка з управління положенням механізму перемикання)
  • помилка p0949 (адаптація до кінця не пройдена)

Ми з задоволенням відповімо на всі ваші запитання і з гарантією відремонтуємо Ваш Ford!
телефон для консультацій та сервісу: -093 -606 -59 -96 Максим

 

Ми про FORD знаємо все!

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner